Godnatttt

Ska faktiskt lägga mig tidigt idag, eller ja tidigt och tidigt, klockan är ju trots allt 23.45^^
Men jag är lite trött, har nyss tagit ett superlååångt bad, och det behövde jag.
Vi var på bageriet och jag åt faktiskt en kaka, en risbulle, men åt dock bara halva för sen så mår jag illa av en där smörjan som ligger inuti. ;P
Sedan stack vi och handlade lite kött.
Och jag åt även en hamburgare i grillen på vägen hem (:
Men det var bara en 45g så jag var duktig (: haha.

Imorgon kommer mina gudföräldrar på middag hos mig.
Vet inte än vad jag ska bjuda på.
Han äter i princip bara kött och alltid ute på restaurang så jag funderar på att köra på något hemlagat för det kan de ju gilla då, eftersom de inte är alltför ofta (:
Gottt.

Och igår när jag gick och la mig tänkte jag på vad som händer till helgen..
Fredag funderar jag starkt på att bara ta det lugnt eftersom jag inte gjort det på ungefär ett år.
Ska fixa en bra film, ngt gott man kan tugga på och en snygg kille bredvid som håller om mig (:
Låter väl som en kanonfredag? iaf för mig.
Lördag blirre maskerad i Åkarp hos Friberg Best Friend.
Vet vad jag ska vara nu men det tänker jag absolut inte avslöja här och nu.
Det får ni se på bilder som kommer förmodligen på söndagen,
Då jag även ska hem till mor och far och låna tvn och se Gossip Girls, ETT MÅSTE!
för vi lär ju inte fixat boxen hahahah!

Nej nu kallar sängen och jag får se vad tvn har för smarrriga stuff att bjuda på..
Pusss på stjärten <3


Friberg som ska ha maskerad på lördag und me (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0