Varför ska jag alltid jobba när ngt ska hända ?

Tjena Snyggingar.
Idag mår jag mycket bättre :)
Sitter på jobb nu, började 18.00 idag och slutar 02.00 inatt ..
Givetvis skulle "da gang" grilla och ha det mysigt idag, och jag kunde inte komma :(
Men det betyder bara en sak !  = " De kommer ha tråkigt utan mig :D "
Angående inlägget jag skrev igår då jag var så himla ledsen så har jag bestämt en sak iaf, jag ska inte höra av mig till honom mer, har lovat mig själv det, och detta ska jag verkligen hålla !
Idag harre varit skönt väder, vaknade vid tio och packade filt och tidning och kudde, drog ner till "ängen" och lade mig, riktigt skönt var det! GE MIG MER SOL!
Imorgon hoppas jag att det blir lika mycket sol om inte mer, ska schhteka som fan!
Sen ska jag även jobba imorgon kväll/natt 20.00-04.00 ;(
Måste tänka PENGAR PENGAR PENGAR !

Funderar starkt på att även börja lägga in "dagens outfit" varje dag här ;P
Endå rätt kul, då kan man se när man hade på sig vad och var och när och hur och ja följande ;D
hiihihi, så det ska jag fundera på !

Nu ska jag ta mig ett bloss, för röksugen är jag :D
Puss kram <3

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0