Power of love

tjo. Vet inte riktigt vart jag ska börja.
Sorry för att jag ej uppdaterat på ett tag men iaf.
 Idag känns det som om det är en sån där "extra jobbig dag". Sånna man helst skulle vilja slippa.
JA, Jag älskar dig fortfarande !!!! Och det är jag fan inte stolt över.
Jag vet att jag bara sårar mig själv varenda jävla gång jag åker hem till dig och "får det gjort " eller hur jag ska säga det...snart vet jag ingenting längre.
jag älskar dig och det kommer jag nog fan alltid att göra, så känns det nu. Jag ljuger när jag säger att känslorna försvunnit och vi kan hålla på så som vi gör. Men de finns kvar ! dampdampdampdampdampdamp! Bara för att dina jävla känslor försvann efter en vecka lr ngt mindre än det. Du var med en annan tjej helgen efter vi gjorde slut, det kallar jag fan inte 2,5 års kärlek.
 Du stod och sa att du älskade mig fortf och att du var med henne för att du var full i princip...Det förlåter jag aldrig dig för. Jag vet att du inte läser mig blogg och det är oehört skönt. För här kan jag skriva exakt hur jag känner mig. Jag tänker på dig alldeles för ofta... och nu lyssnar jag på power of love och kan inte sluta gråta... Det rinner fast jag inte ber om det. Kan du inte bara förstå att det vi hade var äkta ?
Jag vet att när jag kommer hem till dig, har sex, så vet jag att nästa dag är du med ngn annan ? ska det behöva vara så? kan du inte nöja dig med en ? Tex mig ? (A) :(
Nej just det, du är ju kille. När du hade mig klarade du ju det hur bra som helst. Alla förhållanden har sina sprickor.. vi gjorde fel från början som sket i våra liv utanför förhållandet, till slut satt vi där du och jag..det var inte kul. Men kan man inte börja om då?
För jag vet att det kommer och ska bli vi för om det var äkta så är det så! Du ska bara förstå det. Jag älskar allting med dig, allt du gör, när du ler,skrattar,pratar,spelar dator, sättet du rör dig på, ja ALLT. Jag blir så jävla fucking glad när jag ser dig JOAKIM !!!!!!!! Hela du är så jävla underbar på alla sätt och vis ! Kan du inte älska mig lite ?
 KAn du inte titta på mig sådär speciellt igen? jag vill verkligen inte ha ngn annan än dig. Det är du som får mig att leva.
Mitt liv är gjort för att vara med dig. Skulle göra allt och lite till. JAG ÄLSKAR DIG! Har preci ssuttit och läst hela jävla brevet jag fick av dig när vi gjorde slut.Det långa fina undebrara brevet, arghh det är så underbart och jag gråtet och gråter.
Tyvärr måste jag sluta nu, jag ska till jobb och kommer likna en uppstoppad babian! herrå ;(

image9

Kommentarer
Postat av: Sanna

Naww gumman :( trodde du hade kommit över honom också.. Hoppas han får upp ögonen och ser vilken underbar tjej du är.. take care.. Puss o kram // Sanna

2008-05-15 @ 16:32:42
URL: http://Sannixen.blogg.se
Postat av: [email protected]

Hej sanna ? Johans sanna ? :D
Naae, jag har ju inte gjort det, kommer nog aldrig göra det ;(

2008-05-15 @ 17:01:10
URL: http://kiisah.blogg.nu
Postat av: Maddy

Nawwww...jag fick fan ont i hjärtat, hoppas allting går bra! hoppas verkligen..

2008-05-15 @ 18:43:06
URL: http://freakygozzip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0