Landskrona :)

hej snyggisar,
fy fan vad jag är sliten =/
iaf, ska nog skriva om de ni vill ist ;P
"Dejten" gick bra,  höhöhö.
nej men är hemma hos honom nu i Landskrona :P
Åhhh yeah mother fucker, var uppe sjukt länge igår, sen sa de bara KABOOM så somnade jag och började giivetvis att snarka höhö....varför just jag ? iaf tur att jag ska till läkare nästa vecka så de kan ta bort de skitet, och förkyld är jag fan cokså alltid palla ?!.
nog om de, Andreas ligger här bakom mig och sover nu och jag satte mig här givetvis.
Nej men ska gå och lägga mig hos honom nu lr kanske ja "hoppa på honom"  :D
Uppdaterar gievtvis när jag kommer hem och besrkiver hela jävla dagen igår ;)

Pusssss snyggisar <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha andreas ;D mkt mkt fint namn :)

2008-05-26 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0