Rattaåtoile !

Heeeeeeeeeeeeeeeej :D

Mamma väckte mig med frukost gott :D:D
Hela familjen var samlad utom syster som är uppe i jönköping?! tror jag det var ;D
Hon är hemma hos sin pojkvän och ska vara där i tre veckor ;D

Iaf när vi satt och åt frukost så satte vi på en film, (Råttatoile?!)..
lite jobbig att se på den, den var helt stirrig, men den var bra (Y).
NU sitter jag här framför datorn as usual och lyssnar på musik :D

Lady GaGa - Just Dance -
Den är så jäkla bra :D


Idag börjar jag ju jobba 20.00 ikväll till 04.00 inatt =/
Jobbig tid, men så jävla mkt pengar, måste ju tänka på de.

Vet inte riktigt vad jag ska göra  nu på dagen, men familjen kanske skulle hitta på ngt så följer man ju med dem, och då kan man kanske ragga till sig lite skjuts till jobbet ;) Annars får jag cykla! :D

Förresten så har jag tänkt på en sak, jag måste verkligen tänka över min EKONOMI!
Men det har jag tänkt så jävla länge, och jag kommer fram till att jag kan helt enkelt INTE :(
Jag slår mig själv så arg jag blir, skulle typ kunna skära av mig armen eller nåt.
Mår fan skitdåligt, när lönen kommer så slösar jag upp den på TRE enkla dagar, går bara in i lite affärer och köper det första jag ser i varje affär typ VARFÖR?
Varför går jag igenom samma misstag varenda jävla månad?
Jag har frågat mig själv det en miljon gånger men det enda jag komer fram till är "JAG VET INTE!"
nej ska åka till banken och öppna ett sparkonto som jag _INTE_ får röra på 1 år typ, så ska jag be dem dra 2000kr från mitt konto varje månad, det blir ju endå en del ;D
Och sen om jag jobbar extra s´å kan jag ju bara föra över de pengarna också :D
JAG SKA SKA SKA göra det nu!

NU ska jag gå in i duschen och sen göra vid mig :D
Uppdaterar senare.

Pusselipusssss  <3< 3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stora bekymmer! Du behöver nog hjälp av lyxfällan ;)

2008-06-14 @ 16:42:30
Postat av: Nathalie

Hahha, ja det behöver jag verkligen.

Synd bara att man aldrig lyckas komma med i ngt sånt program haha! :D:D

2008-06-14 @ 16:43:47
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: P

Stora bekymmer! Du behöver nog hjälp av lyxfällan ;)



2008-06-14 @ 16:44:16
Postat av: nathalie

Vem är "p" ? :D

2008-06-14 @ 21:42:40
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0