be aldrig om ursäkt!

Det du gjort kan fan inte förlåtas.

Vad fan i helvetes jävla skit ljuger du för?

Trodde ändå att du skulle vara lite jävla normal.
värsta psykfallet fan.
fatta vad lack jag är, hade helt klart kunna mörda dig.
Jag har fan bevis på allt? du säger bara emot dig själv din nolla?
Och ljuga för sina kompisar vad fan är de? JÄVLA PUSSY!

En sak ska jag tacka dig för dock, the girl next door. :D
Hon var sjukt trevlig, tackar som fan ;)

Iaf som ni ser så har bråkat,
men jag började prata med världens sötaste och snällaste tjej :D
tänk endå vad världen är liten på tal om de liksom haha.
Nej men ska nog träffa henne på fredag vi har massa bus som ska göras hööhhö :D
jättetrevligt.

nu är klockan halv tre på natten och jag måste sova, ska upp tidigt :(
Måste köpa en klänning ;D Foto kommer att komma ;D

Nu måste jag kila uppdaterar imrogon, <3 Puss!


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

köp dig en fin klänning :)

2008-06-04 @ 02:30:31
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha, aa det gjorde jag också idag :D

2008-06-04 @ 18:57:40
URL: http://kiisah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0