Måndag

Heej
Finns inte så mycket att skriva idag hellår =/
Men snart ärre nytt år och då lovar jag att bli duktigare med att blogga^^

Är hemma hos mor och far, ganska mysigt om jag får säga det själv.
Det blev lövbiff, pommes och bearneisås till mat. (Y)
Sambo spenderar säkerligen kvällen hemma hos sin lilla mamma och pappa eftersom det är pb ikväll.

Åhh jag har sån ångest för jag vet att hemma i lgh behövs en rejäl storstädning.
Och det känns som om jag skjuter fram det, precis som med allt annat. It sucks.

Nyår spenderas hemma hos Anja eftersom hon fyller 18 år imorgon!!!
Bättre sent än aldrig. ;)
Så där bjuds på käk och trevligt folk och musik. (Y)

Nu ska jag se en film med mamma och pappa tror jag.

Vi hörs imorgon. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0