FREDAG

Och jag är hemma? :O
KRYSS I TAKET.
Jag firade visst det jul hemma hos mamma och pappa =/
Men det var trevligt fast jag hatar julen.
Har tagit massa foton men kameran är hos mamma och dem, så får lägga in dem en annan dag, därför jag inte uppdaterat, för ville lägga u tdem först, men då får ni vänta med det.

Igår var jag på slagthuset tillsammans med 3500 andra personer.
Det var väldigt lyckat må jag säga.
Träffade Emilia och hennes tjejkompisar, mycket trevligt.
Och jag och Emilia ägde dansgolvet och typ hela slagt ?
Verkligen en skittrevlig kväll med perfekt fylle!
Idag är jag som sagt bara hemma, men imorgon blirre slagt! :D


FYLLE Jerry ringde mig nyss och han var på väg hem... akta fyllot!

Titta vad söt han är (:


Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, thank-you sooooo much!! It really means a lot to me:)

happy day-after x-mas!! =)

2008-12-27 @ 05:39:25
URL: http://www.andreakm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0