Onsdag! :D

Heej ;D
Blev inget skrivande mer igår, Pappa hämtade mig och så körde vi till Bk och handlade hamburgare till mig för jag var hungrig som fan, och hade ingen mat hemma som jag orkade laga :(
Så jag sov hos mamma och pappa sen imorse körde vi till city gross för att storhandla :D
Pappa gillar inte sånt så han körde iväg medans mamma och jag var där i ca: 3 timmar haha, sen kom han och hämtade oss.
Kalaset gick på 1500 kr bara och jag fick skitmycket mat, så det var ju bra!
Handlade även hårfärg så jag ska färga håret innan fredag! Mörkare ska de bli!
Skulle egentligen behövt åka till staun för att hitta en najs outfit tills på fredag!

Och VET ni vad förresten chefen ringde mig där jag provjobbat och han sa att jag hade skött mig strålande och det gick kanonbra så jag ska jobba fredag-söndag och måndag också! :D WIiiiiie! Så glad jag blev då! :D

Nyss när jag satte in varorna så gick jag in på toa för att sätta in hårinpackningar och sånt skit jag köpte ;P
men iaf jag KROSSADE spegeln på toan :( NEEEEEEEEJ! OTUR!
Fast dte var ju bara en liten bit så man kan ju hoppas bara på LITE otur!

Nu ska jag åka in till stan, vi hörs senare.
Puss <3



Du är vackrast och bäst <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Du e duktig gumman=)

2009-02-26 @ 00:38:33
Postat av: Jaquline

Hmm kanske.. har en men vet inte om den ska säljas. Får se. Säger till om jag ska

2009-02-27 @ 11:06:10
URL: http://jackelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0