Onsdag 11/2

Hejhej
Har varit sjuk nu i en vecka men det känns bättre nu.
Varför ska man alltid vara sjuk?
det tjänar ju inte till ett skit? eller jo denna gången gjorde det ju de för mig, lite iaf.
Jag har dragit ner på min rökning, rökat ca: 3 cigg, det är väl bra? på en vecka?
När jag annars brukar röka 15 cigg på en dag? :O

Dessutom har jag lyckats lägga om mig kost, eller ja inte lägga om utan dra ner på min kost.
Kommer fortsätta att äta skitmat, men dock inte lika mycket.
kunde knappt käka en macka till frukost idag :O Fick trycka ner den sista biten.
Det är ju bara för min mage har vant sig vid ingen mat alls nu när jag varit sjuk.
Vi får se hur länge det håller ;P haha.

Idag ska jag iaf hem till lägenheten, och lämna mamma och pappa ifred! :D
De har tagit hand o mig nu när jag varit sjuk hahha!

Har sett skitbra filmer här i veckan som pappa laddat ner,
så de tänkte jag spara och skriva om de istället när jag kommer hem!

Så vi hörs senare ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0