Varför skulle jag?

Kände nyss en känsla: varför jag skulle byta blogg?

Skapade en ny blogg och började skriva där.. men NEJDÄR jag vill endast ha en blogg fyllt med massor med minnen från mig. Där jag kan gå tillbaka och titta och fundera på vad jag egentligen höll på med när jag var yngre :) Därför tänker jag nu fortsätta skriva på denna bloggen.

Dock kommer det inte bli varenda dag då jag inte äger någon kamera längre..
Känns liksom inte lika roligt att uppdatera utan nytagna bilder.

Men min man har nu införskaffat sig ett jobb och när den lönen kommer så ska jag fantamig ta pengar till en kamera :D

Just nu sitter jag iaf här framför datorn...småsneglar lite på teven där "grannfejden" är på.. så sjuka kärringar!
HAHA! Väntar på att Matti ska komma hem från sin träning.

Längtar även som fan till tjejmiddagen på lördag hemma hos Elin! <3
Undrar vad det blir till mauuuuut hahaha!

Min plutt ligger och sover och det har han gjort nu i 1timme.. känns lite sidåsådär. Han brukar somna vid 21.30 coh sen sova hela natten men gå upp vid 6 - 06.30 men nu har han somnat så tidigt så funderar på om han ska typ vakna eller om jags ka låta han sova... men då kommer han vara pigg kl 04.00 imorgonbitti.. haha!

Nej, ska byta en blöja på honom så får vi se om han vaknar eller ej.

Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0