2010-02-23 Tisdag.

Godmorgon eller godmiddag.

Har sovit tre timmar inatt =/.
Plutten har verkligen vändt på dygnet totalt..                      
Han sover hela dagarna och är uppe på natten (Y).
Men vad ska man göra.. han tittar så klart med sina ögon på mig när jag är stentrött och tagit upp honom och så är han så jädrans söt så man kan inget annat än titta tillbaka på honom :).
Han sover iaf nu, och jag har slagit på tvn "Våra bästa år" hihi.                      
Älskling ligger här i soffan bredvid och jag har börjat få honom att titta på det också. ;P

Ska lägga mig en timme nu eller två, sen ska vi nog åka in till entree och köpa en jacka som älskling förälskade sig i förra veckan då vi var där, Jag köpte även en klänning i fredags den är helt underbar till sommaren, aprikosfärgad kort tight klänning, (gina tricot) sen ska man ju vara lite brun men det fixar vi med en spraytanning hahahah, jag har fan aldrig varit brun, sen köpte jag även ett par svarta öronhänge till det, nu ska jag bara hitta en skitsnyggt halsband så blirre perfekt.. ge mig sommar nu!

Vi hörs senare <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0