Roses !

Mohaha.
Har inget att skriva alls, för har typ inte gjort något som jag inte brukar^^
Bara myst med älskling.

Igår fick jag tre långa fina röda rosor av älskling <3
Foto kommer imorgon. (Hittar inte sladden) :(

Blev så jävla glad, du är underbar.

Köpte en dammsugare idag btw.. KNALLROSA är den och det gillar vi!
Städat hela lägenheten idag har jag också gjort.

Älskling och jag ska passa Sara (älsklings lillasyster) Imorgon.
Så hon kommer hit vid halv elva med bullar thihi!
Ska bli trevligt.
Sen har jag absolut ingenting för mig på hela dagen, förutom att jag ska se gg som jag missade idag.
Så Blir reprisen på det imorgon :D

Sooooooooo long fuckers.

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är ju riktigt söt....ni är perfekta för varandra=)

2009-05-07 @ 16:19:49
Postat av: Emmy

haha du e söt du:D Hon rödhåriga e boorta nu:D haha;D



saknar dig med! men imorgon ses vi väääl?

PARTEEEEEY snygging;)<333

2009-05-08 @ 12:07:50
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0