Jag är lycklig!

Im so fawking happy!

Ska berätta om gårdagen/idag!

Det var som sagt valborg igår och det bjöds på fest hemma hos Persson ;)
Innan vi stack dit var älskling och jag hemma och grillade...Lite brändt men vafan gick ner :P
Sen Drog vi på fest, Det var mycket trevligt...Satt ute i stort partytält och Pratade och drack :)
Sen bjöds det på efterfest hemma hos Niklas, hög musik, massa dans och ja helt underbart.

Vaknade vid 12...eller ja steg väl upp då.
Klädde på mig och sånt, jag och älskling gick och handlade kroketter och såser...
Och drog hem till hans mor för att grilla med dem.
Gott var det också :)

Var där hela dagen, sen körde hans mor oss hem, och jag handlade med mig CHIPPE OCH DIPPE?!?!
Det är inte likt mig, typ 1 gång om året äter jag chips/godis.
Hepp det ska bli gott som fan iaf.

Sitter och tittar lite på humorgalan..sjukligt mycket pengar de får in alltså.
Ändå är lika många lika fattiga ^^
Säääär är det.

Imorgon ska jag jobba 08-12, så det är rätt chill!
Så ha rjag hela dagen framför mig.
Äskling ska spela match kl 3 så ska dit och titta.

Nu är Niclas på väg hit, vi ska se film och så.

Vi hörs imorgon.

Självklart får ni lite bilder från igår ;)



Älskling och jag <3


Fjas och Magnus :)



Jonte och Jonna :)

Jag och Älskling <3



Du är bäst älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0