Eurovision 2009!

Lördagen spenderades hemma hos mor och far med Älskling.
Vi käkade pizza och såg på melodifestivalen!

Sedan skulle mamma och pappa ut och jag och Mattias skulle passa lillebror.
De kom hem vid fyra tiden då tog jag och älskling taxi hem till oss.. och sov ;)



Lillebror :)



Älskling...vi spelade YatziiiI! ;D



Låter bilden tala för sig själv jao!!



M = Mattias   N = Nathalie   D = Don

OCh vem leder? MOI som vanligt :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Söndag

Vaknade upp...Käkade och sånt.
Ida och Tedde ringde och sa att de kom förbi :)
Satt mest och pratade och så.
Sen stack de hem för att äta..
Jag somnade till lite....skönt att vila faktiskt.
Älskling satt vid datorn..
Ida och Tedde ringde och sa att de kom igen..
Så älskling väckte mig.. de kom och vi gick och handlade.

Köpte bara Kotlett som jag och Mattias skulle äta. Gott blev det!

Sen spelade vi lite kort..
Sen blev det Gossip Girl..
Sen gick vi och handlade läsk.. och ida och Tedde käkade FALAFEL! URK!
Senare drog de sig hemmåt.
Alltid kul med sällskap!

Sedan kom även Sofies mamma med lilla Love (en liten voffsing.)
Som jag ska passa lite nu när sofie är utomlands :D

Nu orkar jag inte skriva mer.

Vi hörs imorgon..

P.S JAG SKA PÅ ARBETSINTEVJU PÅ TISDAG IM GONNA DIEDIEDIEDIE! Mohahahha  D.S

DIE!

Kommentarer
Postat av: jacke

vi feta oss också med pizza och eurovision :)

2009-05-18 @ 14:36:40
URL: http://jackelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0