BUHU!

Jag är så jävla kass på att uppdatera!

Jag har fortfarande inte hittat sladden till mobilen så jag kan lägga in bilderna.
Och har haft skitmkt att göra så jag har inte haft tid att leta iheller.!
Men imorogn så ska jag leta fram den och lägga in alla bilderna från mobilen.

Idag blir det födelsedagskalas hemma hos MANGE! :) Raoowr!
Sen blirre nog slagt för min del och söta rara lilla SOFIE kan få tummarna ur gompen och ringa mig!

Annars ska jag hem till älskling och mysa med honom!
Men hem till honom ska jag iaf vilket som.

Imorgon är det söndag och det gillarT!

Emmy åker tilL GBG! :( FUUUUSK!

Måste gå nu, duschen skriker mitt namN!

Pusss pusss <3



Kommentarer
Postat av: abdi kleder och hassan mohammed

vad händer på bilden? walla bara du inte bajsar! Tviiiiii

2009-05-09 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0