Tisdag!

Sådär ja, har nyss diskat och plockat undan lite.
Måste verkligen börja packa nu, flyttar fan snart, ska bli så jävla skönt!

Inreda och allt sånt där smått och gott.
Och det är verkligen MIN lägenhet så kan göra som jag vill och ingen kan ta den ifrån mig (:
Mohahhaha!
Ska bli skönt faktiskt.

Pratade nyss med Hampus i telefon, gud vad roligt de pratar där uppe alltså^^
Förstår knappt hälften!
jag sa bara ja typ på det mesta fast jag inte förstod haha.
För det blir ju lite tjatigt om jag ska sitta och säga "va va va va va va va?" hela jävla tiden.

Jacke och Malin var här en stund innan och hälsade på.
Det är ju inte alltför ofta (Y).
Men det ska bli ändring på det!

Vet inte om jag skulle träffa jacke imorgon?
Sa vi ngt om det?

Jag är helt borta!

Ska fortsätta msna nu och göra absolut ingenting.

Men vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0