Söndag! 8/3-09

Så hur har er helg varit?
Ska iaf berätta lite kortfattat om hur min har varit.

Hela helgen spenderade jag med Underbara Malin <3
Och När vi umgås på helgen är alltid SLAGTHUSET involverat! ( heter det så?!) :D

FREDAG:
Hon åkte ner hit från löddeköpinge i fredags, hon fick skjuts, de hämtade upp mig vid mobilia och sedan körde de oss hem till mig för att vi skulle byta om för att sedan bege oss till sk och supa under bordet!

Emmy jobbar och smugglade JUICE (Y) Medans vi smugglade fram vår vodka i väskan! Hahaah!
Sandra var också där.
Vi tog taxi till slagt, och skakade gumpen av oss, tyvärr blir det aldrig att man är med alla där inne.
Men det blev lyckat endå! Akta fötterna bara!

LÖRDAG:
Malin sov ju hos mig fred-lördag så hon var hemma hos mig.
Vi lagade gooud mat. Baconlindad Fläskfilé med vitlökskroketter bearneissås och massa vitlökssmör.
Sjukt jävla gott var det iaf.
Vi åt som aldrig förr. <3
Sedan ringde mamma och pappa, de skulle också ut, så jag och malin tog vårt pick pack (som man säger) och åkte hem där för att förfesta lite. Och pappa hade köpt redbull <3 (jag är för snål för det) ! Haha!
Hög musik världens bästa stämning, sedan for mamma och pappa ut, jag och malin höjde musiken lite och gjorde vid oss.
Då ringer Emmy på mobilen och säger att jag och malin ska komma på fest på lindeborg för att hon och sandra är de enda tjejerna på festen och där var många killar, och det var LAMMKÖTT, skitsnygga säger Emmy.
Vi kommer iaf dit, tar  taxi...vi är aldrig svåra :)
Så sant så var där bara killar typ, men ingen snygging :(
Förutom Fjasse basse och Mange höhöhööhhö! Känner ni ironin?
Nej men de killarna är fan de enda killarna man kan prata normalt med. (Y)

Sedan ringde vi vår svarttaxi som hämtade oss, och det blev Barcelona en runda!
Satt där och pratade på hade jäkligt trevligt..
Sen fick vi ringa taxi igen för att åka till slagt ( ja vi är lata, )

Väl inne på slagt känner jag mig älskad, hahahaha det är det bästa stället som finns i hela jävla världen.
Finns inget och skriva om där innan, förutom att man dansar halvt ihjäl sig, raggar lammkött och röker på som djur.

SÖNDAG:
Jadu, suttit vid datorn mest hela dagen, inte ätit ett skit.
Tittat lite film, ( käkade lite chips dock)
NU ska jag fortsätta sitta här vid datorn.
Puss <3




En sak bara kära blogg, måste öppna mig.
Mitt ex oxh jag skulle bli sams igen (vänner).
Vi skulle sluta bete oss så omoget och visa ja att vi kan vara mogna helt enkelt.
Jag ser honom inne på slagthuset igår (lördag) och tänkte tja, man får väl gå fram och säga hej.
Gick fram och gav honom en kram, sa hej typ hur e de? sen gick jag därifrån.
Ut för att röka. Där står även hans "kompis"  nämner inget namn här men vi kan kalla honom pelle.
JAg går fram till Pelle och säger typ hej, hur e de? han svarar att det är bra själv?
kanon säger jag, frågar även om han har trevligt, ni vet allmäna frågor.
Och han svarar artigt tillbaka och ställer mig samma fråga.
Sedan har han rökt färdigt och går in, jag står kvar med Malin hennes syster och Linus.

Då får jag ett sms av mitt ex där han skriver
- "Följa med "Pelle" hem?
Snyggt."

Själv förstår jag ingenting? Och skriver tillbaka i typ

- "va? Snackar du om?"

Han svarar:

- "Han berättade. Inte ens första helgen gick bra.."

- Han sa att du frågade om du fick följa med honom, lolz"

DÅ BLEV JAG SÅ JÄVLA ARG/LEDSEN/ÄNNU MER ARG!
Och bad Malin att gå in och hämta mitt ex och kalla ut honom.
Aja jag grät som jag vet inte vad..Jag skulle fan aldrig röra den killen.
Han är den sista jag skulle röra. Hade inte rört honom om han hade varit enda killen på jorden typ.
Dock så har jag skrivit om när han och några andra sov här hemma hos mig en helg.
Då han "Pelle" försökte ta på mig, hålla om mig osv osv, och jag tog väck hans händer ett flertal med gånger tillslut reste jag mig och gick. Den andra killen som också sov här såg det och har sagt det till mitt ex.

ENDÅ SÅ TROR MITT JÄVLA EX PÅ PELLE?
KAN NÅGON JÄVLA IDIOT FÖRKLARA DET FÖR MIG?
Fruktansvärt lack och ledsen och besviken är jag.
Jag vet att jag inte alltid varit ärlig mot mitt ex, det har jag inte.
Men han är fan den personen som borde känna mig bäst och veta att jag aldrig i hela mitt liv skulle röra honom!
OM jag dessutom dissat honom innan, och han "pelle" har tagit på mig förr endå välje rmitt ex att tro honom.

Sinnesjukt... Nu ska jag lugna ner mig och chilla!

Hörs imorgon, tror inte jag skriver mer idag!

Puss



Emmy & jag KISSAR lite ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHAH vadfan e d för bild????haha/emmy

2009-03-09 @ 11:01:03
Postat av: jacke

Tack babe! :)

2009-03-09 @ 15:22:56
URL: http://jackelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0