Shopppppalie!

Åhh jag älskar att gå i affärer.
Idag har jag varit ute exakt hela dagen... eller ja ute och ute, ute i affärer!
Det var jag och mammsi och Jacke <3

Vi var på Entree idag igen...sjukt underbart är där att gå.
Allt är nytt, en miljon affärer, känns inte som sverige nej!

Iaf fick handlat lite, men jag är lat orkar inte lägga in bilder! ;D
Blev iaf typ de vanliga man kan handla, klänningar, byxor och t-shirt.
Jag är supernöjd iaf.

Men jag stör mig som fan på den ena klänningen jag ville ha som inte passa =/
usch och fy, jag blev ju helt kär i den, både designen på klänningen och färgerna :O :( :(
Men hittade två andra som tur var! ;D

Just det, byggde även upp mina naglar ;)
Så nu kan jag inte skriva så snabbt och ordentligt på tangentbordet! :D

Sen efter det, så stack jag hem till mormor min!
Käkade lite pommes (Y) haha!  Och en liten bit schnitzel bara!
Sen skicka mamma sms " pannbiff, sugen`?!"
Och ni som känner mig vet att jag inte tackar nej till det!
Så stack hem där och käkade lite också KRÄNG!

Fettto som jag är! ;) Det ska vara Gött å leva!

Sen tog jag nyss en taxi hem. (Y)
Och nu sitter jag här^^
Vad gör man här då?
Absolut ingenting.

Väntar på att Hampus ska komma hem och underhålla mig på msn! :)

OCh jag bara längtar tills den siste då jag flyttar!
MUMS! :D

Det var nog allt jag hade att säga!
bilder får ni en dag då jag orkar klä på mig kläderna.
Typ till helgen då jag ska ha den ena klänningen jag köpte :)

Vi hörs senare eller imorgon.
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: mamma

du e för härlig..ditt lilla matvrak=)

2009-03-26 @ 03:47:13
Postat av: jacke

Det va kul! får vi göra om! :)

2009-03-26 @ 09:20:09
URL: http://jackelina.blogg.se/
Postat av: Annie

Joo då! ;)

Kul att du hitta en massa fint.

Brukar följa din blogg flitigt! ;P hehe

Ha en toppen dag! =)

2009-03-26 @ 10:44:46
URL: http://toooootzie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha varför vågade du inte säga hej ?

tack tack :)

2009-03-26 @ 21:42:31
URL: http://sannixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0