Saturday !

HeeeeeeeeJ!
Det blev ingen utgång igår, endå rätt skönt. (Y)
Men jag ville så gärna men då sparade jag de pengarna ;D

Gick och la mig typ 23.30 igår, sov en timme.
Vaknade, och kunde fan inte somna om =/ Drygt som fan.
Låg vaken skiiitlänge, till slut blev klockan 03.00 OCh då bestämde jag mgi för att gå upp,
När jag legat där i tre timmar så får det vara nog.
Satte på kanal 4 där "when a man loves a woman" började, konstigt nog hade jag inte sett den filmen.
Bra var den iaf, och jag grät lite.
KOnstigt nog somnade jag inte iheller till filmen vilket jag brukar göra, nej jag var SJUKT PIGG!
Efter den filmen började en annan typ "ungdomsfilm" som jag även helt hade missat.
Även den var sjukt ball, och jag kunde inte somna.
 

Klockan var nu 06.00 och jag var pigg som en lärka.
Men somnade ca: 06.30 och vaknade För en timme sen!
Så nu är jag trött.... Ska lägga mig och vila en stund till.

Ikväll blir det nog utgång om Malin känner sig bättre. (Y)

Vi hörs senare <3
Puss

P.s Jag vill bowla, är sjuktsugen på den, (Y) haha d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0