Rubrik

Så nu har jag vaknat igen, (:

Hade världens knäppaste dröm.
Jag var tillsammans med mitt ex igen, och vi var i ngn stuga på landet med min släkt på pappas sida.
Det blev kväll och vi skulle bege oss till en annan stuga...
Mina två småbrödrar var där och de skulle också till en annan stuga.
Men för att ta sig ufrån stugan vi var i så var man tvungan att klättra över tre stockar typ som stod ovanpå varandra.
Mitt ex gick då först, sen skulle jag hjälpa mina två småbrödrar så det gjorde jag.
Sen var jag HELT slut i kroppen och orkade int elyfta över mig själv, mina ben orkade inte.
Så fick ringa mitt ex som hade gått i förväg med mina syskon, så kom han tillbaka...
Så sa han, "du är för tjock" hahahaha, så jävla sjukt, och han menade allvar med det.
Vafan blev helt knäckt, till slut kom jag då över.
Och går bort till bilarna på parkeringen där mitt ex kompis är som jag aldrig träffat.
Så tar hand i hand och hälsar på honom och sen vaknar jag!


Cepe verkligen.

Nu sitter jag här och väntar på att Malin ska höra av sig så jag får veta när hon är här..
Är hungrig så hon får ringa snart.
Vi ska nämligen äta tillsammans :D
Igår tog jag ut, VITLÖKSBIFFAR!
Så jävla gott... vi äter vitlök alltför ofta, men gud vad gott det är då.
+ Att de säger ju att de hjälper mot förkylning men det är bullshit för så jävla mycket vitlök jag äter...
Ändå är jag fölyld! :( :( :(

Men vi hörs kanske senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0