Lägenhet!

Heej!

Kom typ nyss hem, farmor hämtade mig kvart i tre idag..Så körde vi för att hämta upp mamma.
Sen körde vi för att titta på lägenheten som jag ska flytta in i!
JAG ÄLSKADE DEN!
Det är en tvåa, och det är FÖRSTAHANDSKONTRAKT!
Ingen kan ta den ifrån mig.
JAg älskade den verkligen.
Köket var skitfint.. allt var typ oanvändt.
Och helt nyreonoverat och i toppskick!

OCH WALK IN CLOSET!
Det gillar vi!

Började planera redan när jag var där haha!
Så jag  blev verkligen skitglad.
Längtar bara tills den siste nu så jag kan flytta in, och börja inreda..
Det är väl endå det roligaste? :D

Nog om de :D Ni lär höra mer om det sen, och när jag flyttat in lovar jag er MASSOR med bilder. (Y)

Nu hörde Malin nyss av sig, så ska prata med henne hur det blir angående ikväll..

Vi kan höras senare <3


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

okey :P du lär kanske veta de säkert i sommar iaf hah :D baren e "känd" för att vara lite speciell.......... även bakom scenen om man säger så.. :)

2009-03-14 @ 23:29:04
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0