JAG ÄR TVUNGEN!!!

jag skulle inte skriva idag men jag bara måste!
Är så jävla lack irriterad störd och FÖRBANNAD!

Vad fan tror du att du är?
Du gör inte ett jävla skit!
Jag är trött på att jag alltid får göra allting alltid!
Därför har jag slutat!
Så fuck you rent ut sagt!
Dra åt helvete!
Du hör själv aldrig aldrig aldrig av dig!
Hoppas du tar åt dig som fan av detta för det ska du fan ta mig göra!

Numera skiter jag fullständigt i dig och dina jävla grejer du vräker ut dig.
Du är som bortblåst.
kom inte här och lek duktig.
Det ser vi ju?
Du är ju fantamig värdelös.
Pinsam är vad du är.
Stackars dig.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: emmy

vem e du nu lack på?



ja men ja e alltid sen med låtar men fan va bra den e :D (den på min blogg)

2009-03-23 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0