Jag är en Nattmänniska.

Det blir alltid så att jag uppdaterar på kvällen/natten.

Iaf, idag gick jag upp rätt sent, som vanligt.
Kom ju inte i säng förräns 6-7 ngt.

Men sen har jag varit  i fullt igång.
Malin kom hit typ 17.00 då stack vi och handlade direkt.
Vi skulle ju fixa ihop ngt att käka.
Då fick jag syn på världens saftigaste benfria kotletten! BLEV SJUKT SUGEN PÅ STEK!
Jag kände riktigt hur munnen vattnades på mig.
Och till det blev ris och sen gör man ju sås på skyn LIKSOM ÅHHH VAD GOTT.
Aja, det var inget snack om saken utan det fick läggas ner i korgen!

Så när vi kom hem var det att krydda den direkt ju, imed den ska vara inne i timmar..
(beroende på hur stor den är.)  Vår var väl inne i ca: 1.5 h!



Sjukt gott blev det iaf, ville typ inte sluta att äta.
Funderar på om jag inte ska äta lite till nu!
Sen får jag frysa in  :D

Efter vi käkat tog jag tag i städningen, mitt rum liknade ett bombnedslag.
Malin Palin hjälpte mig (:
Så nu hoppas jag att kan bli frisk igen... Har haft ont i halsen hur länge som helst.
Kan ju vara för att jag ligger och andades här i detta dammiga rummet ;P
men nu är det sjukt fint :D
Dammsugade även hela lägenheten! :D (Y).

Sen Stack jag och Malin ut och gick skitlångt, skulle städa ett kontor.
Det gjorde vi, :) (mest Malin dock) :P
Jag var helt slut efter rundan vi gick hahah!
Sen gick vi iaf hela vägen hem! STORT +
På hemvägen tyckte vi dock att vi förtjänade något, typ CHIPS OCH DIPPE?!
Och så blev det :P  MUMS!

 


Usch vad jag börjat skriva långa inlägg =/.
Inte bra, antar att ni inte ens har läst alltihopa :D
Men om ni nu ser detta jag skriver JUST NU SÅ SMAJL!
NI FÅR EN GULDSTJÄRNA! :D



Vi hörs imorgon då jag inte har ngnting planerat faktiskt :)

Pussspåmagen <3


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

okey :)

det är atmosfären :D:D så jävla nice och bäst. älskar alanya haha:D

ska dit 4 juli 3 veckor sedan åker ja hem, stannar hemma några dagar och åker tebax och stannar i 3 veckor:DD dudå?

nått favvoställe där?bar, club ?

kram

2009-03-11 @ 18:30:45
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0