Im sorry!

Förlåt för mitt dåliga uppdaterande..
Det blev ju så bra nu sist uppdaterade helt mycket.
men men..

Är hemma hos mamma och pappa och hälsar på därför jag inte uppdaterat.
Iaf kom hit igår för skulle se det nya tv programmet " ballar av stål" hahaha, sjutk ball!
OCh det killen gjorde som vann, dvs skrika annat fotbollslag till andra fans^^
Ja ni som såg det fattar, jag HADE ALDRIG gjort det! HAhaha
Snacka om stryk om de hade fått tag på honom!

Dagen innan jag åkte till mamma dvs i Söndags så var jag hemma hos syster och hennes pojkvän..
De skulle bjuda på middag och det blev Pannbiff m pommes och sås.
HAHHAHAH SÄGER JAG BARA!
Allt var gott utom pannbifffarna hahahaha, SURA SOM ÄTTIKA!
Nej men vafan hände egentligen? haha vi kastade dem iaf.
Numera är ordet pannbiff årets skämt 09!
jag garvar fortfarande.

Och idag ärre rosing på teven ju, och jag som aldrig sett det programmet, och alla pratar om det och killarn ai programmet så ska fan ta mig i kragen och se det för första gången idag!

Sen imorgon ska jag hem och börja packa.
Ska ju snart flytta (: WIIE!

Hörs imorgon då.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

haha ja han e svår att missa ;P

2009-03-18 @ 16:43:21
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha, hade de där fotbollshuliganerna börjar springa efter mig så hade jag inte haft en chans att springa ifrån dom, jag hade dött på kuppen :( haha

2009-03-18 @ 23:30:25
URL: http://annaljungbergofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0