FREDAG (kl är efter tolv)

Åhh jag bara älskar Fredagar! <3

Har verkligen inget att skriva idag alltså.
Igår natt stack jag hem tilL Jimmie för att chilla lite, kolla film, men det som lockade mig mest var att jimmies kompis "pierre" trror jag han hette, han skulle sjunga för mig... :D
Och det gjorde han, men när ngn sjunger fö rmig sådär mitt framför en så börjar jag alltid att asgarva haha!
FELÅT.

Sen stack jag ifrån jimmy vid typ 17 kanske? Minns fan inte.
Stack och handlade bearneisås som jag skulle ha, sen åkte jag hem.

10 min senare hämtar pappa mig för tänkte följa med han hem för att hälsa på de andra.
Stannade väl där i 3 timmar drygt. Lite till kanske :P

Och nu är jag hemma..
Malin är också här.

Nu ska jag faktisk lägga mig i sängen!

Pusspågompen!

SNYGGING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0