Tidsfördiv på natten!

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN:
Nathalie Birgitta Ramona Månsson
FÖDD: 1988
BOR: Skåne, Malmö!
SMEKNAMN: Natta, Nuttan typ ;D
INTRESSEN: Familj, musik, vänner, datorn (A)
SKOLA: Går inte i skolan.
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD SAKNAT NGN? Mjo
ÅNGRAT NÅGOT: Ja, det har jag.
LJUGIT: Det tror jag inte, nej.
SVIKIT NÅGON: Ja, det har jag.
KÄNNT DIG SÄMST: Inte sämst, men dålig!
GRÅTIT: Yes !
SKRATTAT: Jia, klart!
VARIT SJUK: yes eller var det i december? :O
VARIT UTOMLANDS: Nejdär.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Noppe.

KÄNSLOR :

GRÅTER DU OFTA: Nej, kanske mer nu än förr dock.
SKRATTAR DU OFTA: Jag brukar typ skratta alltid?
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött, och ångest!
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Inte så värst bra.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Nej inte direkt.

KÄRLEK:

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Kanske?
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Ibland.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Det var en bra fråga?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Njae, vet inte riktigt.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nej inte direkt.
OM JA, VEM: i Dig ;)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Ingen.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Vem har inte?
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Absolut.
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:  Mörkhåriga, inte för biffiga, lagom långthår, GRR!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Både och (:
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mig räcker gott och väl.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Helst brunett.
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Jag är inte sådär seriös av mig, men ett one night hit och dit, ja!

UTSEENDE:

BLONDIN ELLER BRUNETT?: Jag är blond i mig själv, men färgar håret mörkbrunt!
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Det är väl hyfsatt långt nuförtiden :D
SNYGG ELLER FUL: Jag är snygg som fan<3 ;)
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Aa det är jag (:
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Jadå <3
ELLER TVÄRTOM?: Händer väl att ngn bitch är avundsjuk också mjau ;D
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Yes!
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Aa påbyggnad!
SMINKAR DU DIG: Oftast, ja.
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN ? Ursäkta? Allt klär en skönhet baby (;



Jag saknar turkiet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0