Home sweet home!

Äntligen hemma!
Har nyss satt mig för att äta mina gouda kycklingspett m klyftpotatis och bearneisås och vitlökssmör :D
Det blev ingen gryta idag =/
För det blir det imorgon :D, Hade ju inte tinat upp ngt eller så.


Dagen var planerad att jag nu kl 20.00 skulle se TOP MODEL 11 avsnitt 1 som börjar IDAG!
Men nej jag orkar inte nu när jag ätit så mkt, bege mig ut.
Så på söndag ska jag se repriserna :D
Det är bra, för söndagar är endå så tråkiga.
Ska iaf se ngt annat nu på kanal fyra, typ vem är årets tvtittare eller ngt^^
Får se om det är bra då.

Hörs sen <3

JAG VILL HA DEN :(

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, it seems like everyone in europe wants to go to the USA, and everyone in North America want to go to europe!!

We should trade places! ;) ha

2009-01-06 @ 22:48:49
URL: http://www.andreakm.blogspot.com
Postat av: sofia

Har en D90 ^^

2009-01-09 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0