Freeeedag!

Hej hej hej hej hej hemskt mycket hej.

Jag har inte längre ngn ursäkt till min dåliga uppdatering här.
Jag har helt enkelt haft annat för mig och inte haft varken tid eller ork.

Iaf i onsdags firade vi pappa som fyllt 40 år <3
Anne kom även och vi sov hemma hos mamma och pappa :D

Igår kom Anne igen och Sandra vi gjorde väl inte allför mycket.
Snackade skit och innan anne kom så tog jag och Sandra lite foto! :D
Det gillar vi, och vi var verkligen uttråkade till max..

Fredag: Vaknade för ca: 1h sen,  Anne vaknade nyss.
Vi ska göra vid oss för att bege oss till stan, ska möta Pia där.
Handla på systemet och bara vara allmänt glada.
Anna ska även tatuera sig idag här mitt över gatan där jag bor..
jag vill se henne lida, hoppas det gör ont som fan!

Nu ska jag baka lite scones, de trä så sjukligt gott när de är varma och smöret smälter MUMS!

Hörs senare <3


Kommentarer
Postat av: Leia

Tack själv.

Ha en fin och trevlig fredag! =)

2009-01-30 @ 11:12:03
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Tuva

ååå vilken fin bild! :)

2009-01-30 @ 12:44:53
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0