5/1-09

Konstigt det känns att skriva -09  :D
Det är väl ngt man vänjer sig vid.
Jag har varit fruktansvärt seg med att blogga pga att jag varit hos mamma och de i ca: en vecka.
Saknar min dator hemma oehört mycket, (Y)
Inte bra där.
Han står där och dammar ! :(

Ska iaf hem imorgon och laga en underbar godmiddag till mig själv.
Ska nog försöka ge mig påd en där goda kycklinggrytan mamma gjorde förra veckan.
Strimlad kyckligfile med ris och sån där uncle ben´s sås man lägfer det i m.m
Det var otroligt gott.

I torsdags åkte jag upp till hlrby och träffade kusinerna..
Stannade inte så länge som jag hade tänkt ;(
Men lovar mig själv att åka dit snart igen!
När allt är fixat med alla papper osv.

Grattis till kusin som fyller 21 år idag <3


I lördag var jag hemma hos Anne och friade henne hon fyllde 20år!
Det bjöds på riktigt god taco och dricka !
Sedan tog vi taxi till slagt! Väldigt trevligt.

I söndags slappade jag typ hela dagen bara.

Och nu sitter jag hemma hos syster, hon och magda sitter och spela monopol medans jag sitter här och nördar mig (H).

Ska kolla runt lite till här sen ska jag glo på teve!
Bilder från nyår kommer när jag kommit hem och fått bilder skickade.
OCh det gäller även från Annes 20årsfest!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Jacke

Tack så mycket :)

2009-01-06 @ 11:53:18
URL: http://jackelina.blogg.se/
Postat av: Fotoblogg

Sv:

Jag bor i Stockholm :) Sj?

2009-01-06 @ 12:47:44
URL: http://ceciliastjernkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0