Torsdag!!

Fredag imorgon wooooh.

Det blev lite ändrade planer jao!
Drar till Hörby idag.
För att sitta barnvakt imorgon fram tills kl 23.00 typ.
Sedan ska jag ta bussen ner till malmö för att träffa babes och dra till slagthuset <3

Jag har även varit och sökt nytt jobb idag.
Det gick väl bra, jag var bara så jävla nervös, jag är aldrig det så jag förstår inte varför jag ska vara det när jag ska iväg på ett jobb, iaf han sa " vi ska nog fixa ett jobb till dig! " :D:D
Så jag blev klad.
Ska bara inom där och lämna lite papper sen, så vi får väl la se :D


Nu kommer vi till lite om filmerna jag har sett.

Kommer fan inte ihåg vilka det var nu haha!



The grudge 3 

-
Den var helt okej faktiskt, tyckte den var bättre än 1an iaf.
För ettan sög pung, man hade nog förväntat sig mer av den.
Men denna var helt okej, så den tycker jag ni borde se om ni sett de andra.

Blindness     
-
Handlar om en epidemi som sprider sig som gör att man blir blind.
Till slut är typ alla blinda, utom en läkares fru som de då handlar om, men hon låtsas sig vara blind.
Först hamnar de på typ mentalsjukhus, ja nu ska jag inte berätta allt.
Men den var också helt okej!

Underworld - rise of the lycans
Denna MÅSTE ni bara se.
Jag brukar inte gilla den sortens filmer, men denna var såå underbar.
Och det kommer lätt att komma en tvåa.
Handlar om vampyrer och varulvar, vapyrerna har då makten och tar in varulvar som slavar.
Sjukt bra, dessutom är tjejen som har huvudrollen i filmen mäktigt sexig!


Det var väl några, hinner inte skriva mer.
Blir hämtad nu av malin.

Kommer nog inte kunna skriva ngt nu när jag är uppe i Hörby.
men vi får höras på lördag! <3<3



Kommentarer
Postat av: sannixen





Utmanat dig i min blogg :P Läget ? Krams

2009-02-12 @ 18:10:00
URL: http://sannixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0