Tisdag!

Idag vaknade jag rätt sent, faktiskt.

Somnade till filmen "next" som jag såg igår, så den har jag nyss sett färdigt.
Den var helt okej, faktiskt mer än bra med tanke på att jag annars hatar actions!

Kan även tipsa er om filmerna "Bolt"  "changelin" Bradär!

Idag kommer anne hem till mig och sover här (: Mysigt.

Nu ska jag sätta på miglite foundation och mascara för att bege mig hem till mamma och de, ska även inom netto och handla saker som mjölk, bröd och sådär!

Farmor slutar jobba nu kl 14.00 så hon hämtar upp mig för hon skulle ändå hem till mor och far.

Och igår tog jag ut falukorv, så de blir korvstroganoff till middag! :D Gott!

Hörs senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0