Onsdag natt!

Först och främst måste jag bara skriva att jag älskar folk som lägger ner energi på att kommentera onödiga kommentarer och vara allmänt avundsjuka, varför inte bara ta han dom sig själv först istället?
Om man nu är så avundsjuk på ngn annan, fixa till dig själv, ryck upp dig och sluta, och gör ngt åt det istället.

Iaf, HEJ! :D
Träffade sóm sagt kusin innan idag, vi gick i stan och så!
Mysigt, det var ju ett tag sen.
Sen åkte jag hem till mamma och pappa, skulle träffa mammas arbetskamrat susanne´s bebis, susanne fick henne "moa" för ca:3 veckor sen, och jag bara älskar det! Så jäkla små, och mjuka, och söta och sen så luktar de ju hur jäkla gott som helst, GE mig en bebis :D

Sen kom pappa hem från jobb och han handlade med sig från mcdonkan, det satt inte helt fel det iheller.
Sjukt jävla gott var det, även om jag inte brukar vara så glad för donkans mat utan föredrar hederliga BK!
Sen när jag ätit så var jag såklart mätt och belåten så jag somnade i soffan ;(
Vaknade halv ett, och typ NEJ måste hem till min dator, pappa erbjöd sig att köra mig men jag var helt enkelt för trött, sen blev jag dock pigg, loggade in på blip.se och spelade yatzi, haha, NO LIFE!

Såg nyss världens gulligaste film på kanal 400, romantisk och myms!
Det var en Amerikansk drama från 2006 som jag helt hade missat,

I rollerna: Carly Pope, Sara Rue som ni känner igen från serien "popular"
Filmen hette iaf:
  "This time around".
hittade ingen bild på filmens omslag men här är en bild på carly och Sara :D

   
Carly Pope.                           Sara Rue.


Sen måste jag även tipsa om en låt med Chris brown!
Jag vet inte om det är jag som är sjukt sen, men har iaf aldrig hört låten eller sett videon.
Såg den nyss på ztv och blev galet kär, han är ju galet snygg också!
Man kan inget annat än älska och digga i takt med musiken!
Enjoy!

Chris brown ft t pain - Freeze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0