Godmorgon sötnosar

Så skönt att för en gång skull slippa att behöva stressa.
Klockan är nu 06.00 och jag har redan duschat, klätt på mig, sminkat mig & piggnat till!
Inte dåligt det va?!

Tänkte ta mig en långpromenad nu på morgonen och gå dit istället för att vara lat och åka bussen.
Kan vara rätt skönt, lite frisk luft och bättre kondition har väl ingen dött av?
(kom det där verkligen från mig? haha).

Jag vill ju vara i tid så planerar att gå hemifrån 06.15 vill ju vara där en kvart innan dvs 06.45 för att hinna byta om osv.
Jag är så sjukt nervös, om ni bara visste!
Igår satt jag och typ bara klagade till Emmy, "hjälp mig "
"jag klarar det inte"
"gå du och låtsas vara mig istället"!
"jag kissar på mig"
osv osv.
När jag väl är där så är det nog inga problem :)
Det klarar jag och jag ska ta dem med storm, hahaha!

Slutar kl 11.00 så det är tjill faktiskt, sen vet jag inte vad som händer.
Tar mig en långpromenad hem också.. Sätter mig vid datorn (som vanligt :p).

Sen får vi se.

Men vi kan ju höras när jag kommer hem stolt och sådär över mig själv :D

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0