Godmiddag!

Sådär ja, då var äntligen den här dagen avklarad, eller ja förmiddagen!
Provjobbade som sagt som servitör på ett hotell.. Ganska så jobbigt.
Trodde inte det, men jag satt inte en enda gång, eller stod still (förutom en gång när jag vek servetterna till dukningen).
Mina fötter är svullna som fasiken, och knävecken HURTAR som fan!
Naj naj, har väl mkt att göra med att man ska ha rätt skor, och typ man vänjer sig :P
Dessutom var jag sjukt duktig, och gick hela vägen dit, 40 minuter tog det, och jag gik ruggigt snabbt, hem tog det typ 1 h då var jag ju sliten som fan ::P Men duktig är jag!

Kom iaf nyss hem, satt emgi vid datorn direkt, (Y).
Bradär.
Ska fan inte röra mig ur fläcken idag och ska lägga mig tidiiigt!

Imorgon kommer pengar och det ska storhandlas på city gross.
Ska se om jag hittar en fin klänning också, behöver en ny outfit för partyhelgerna! :D

Vi hörs senare.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0