Försent.



SVet inte vad jag gör uppe nu, försöke sova innan ! :(
Men ska lägga mig nu iaf, ska ju jobba imorgon...
Min första dag på det jobbigt, sjukt nervös är jag... Nog därför jag inte kan somna!
Det jag är mest rädd för är att när jag kommer dit och jag inte vet vad jag ska göra, tänk så hjälper ingen mig? :(
Och det är ju sjukt stooort om man jämför med mitt tidigare jobb!
Åhh nej, hoppas det går bra va!

Nog om de, snackat med malin i princip hela dagen, hon är för gullig. :D
Bestämde iaf att det blir slagt på fredag :D OCh vi hoppas ja, det berättar jag inte än!
Men ska vara barnvakt på lördag om mamma blivit frisk, har hon inte det så blirre nog slagt då med :D
JAG ÄLSKAR DET!

Tittade runt lite på youtube innan idag, och jag bara måste visa er en sak! :D
Han är så grymt bra, och jag älskar det!






Sov gott, hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0