17/12-2009 Torsdag

Heeeej :)

Fyfan för denna dagen säger jag bara!
Gick upp när klockan ringde 08.00 För att bege mig till ultraljud :)
Det är alltid lika roligt :) Älskling var också med såklart.

Det tog väl en halvtimme där..sen köpte jag och älskling med oss bullar och gick hem till farmor för att äta lite frukost...mysigt.. sen var vi där till 12.30 typ.

14.30 skulle jag till sjukhuset igen för att de skulle kolla blodflödet i min moderkaka så att allting fungerar som det ska med mina sprutor och så....blodcirkulationsskit hahaha.
Men allting vart mega mega bra.

EFTER det...då klockan hann bli 16.00 Var det dags för mig att bege mig till jobb.
Började kl 15.00  men hade redan sagt att jag skulle bli sen.

Tajmade bussen perfekt på södervärn...16.08 kom den.. men den körde GENOMSAKTA!!
Tog fan över en timme för att komma till jobb...för det var halt och sådant.

Sen har jag bara jobbat och nu kom jag hem...är utsvulten inte ätit ngt sen bullarna hos farmor =/.
Ska värma en pan pizza nu :D Grrraooor. (med salami) för er som ville veta hahah.

Här kommer lite bilder iaf annars blir bloggen övertom hahaha! :D



Älskling utanför lgh :)

  


 


Thih <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaoow lille Wille...Så söt! :D

2009-12-18 @ 00:24:22
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Sofie Auinger

naw sötaste!!!!!

2009-12-20 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0