Underbara _du_.

Klcokan är redan 18.30 :O
Sjutk vad tiden går snabbt när man har roligt.
Som sagt Mattias och chrille var här förut, sen blev jag hämtad av Emmy och Friberg (:
Vi åkte med de andra från LB till klagshamn för att grilla, men ingen hade tänkt på grillen?
Så vi satt bara ute på bryggan och snackade skit och käkade nötter.
Sen åkte jag hem med Mange då jag träffade Mattias och vi ska bege oss till Sofie och Niklas.
Så mötte vi upp dem och sen stack vi hem till mig.

Jag och sofie bestämde oss för att bara sitta hemma hos mig och dricka idag.
Spara pengarna och ta igen det nästa helg istället.
Förmodar att Mattias och Niklas också ska hit ikväll.
Mysigt!

De stack nyss iaf, Men Sofie kommer snauurt igen!
Hon skulle bara hem och käka!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Hassan

vad år det med håret? det lixom smälter in med gräsmattan. hahaha

2009-04-21 @ 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0