SoooooooooMMar!

Tjoho!
Äntligen hemma!
Idag vaknade jag med Mattias :) som vanligt :D
Vi typ gjorde absolut ingenting på flera timmar.
Sen blev vi hungriga, ringde till Niclas frågade om han skulle med och äta thaimat! GOTT!
Så det gjorde vi, och gott var det!
Sen stack vi hem till min mor och far och satt och pratade lite.
Sen va rjag ju tvungen att fylla på kyl och frys så vi gick och handlade.
Så nu har jag iaf mat igen.
Mattias mamma var skitsnäll och hämtade oss och körde oss hem så vi slapp gå med allt! :)

Jag börjar bli smått hungrig igen så funderar på att sticka och handla en liten chinabox :D
Töntarna sitter ändå bara och tittar på hockeyn...Vilket jag hatar och inte förstår mig på överhuvudtaget!

Lovade lite bilder så here we go!







3 stycken, inget att hönga i julgranen alls, har hur många som helst men de är som sagt identiska.
Bara typ pusselipusspusss bilder och sånt där ni vet gottigottgott. GRR!
Hörs imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Hille

Kul o se att du e lycklig :D

go for it gumman

2009-04-27 @ 22:21:08
URL: http://www.nogg.se/helenanilsson
Postat av: Emmy

ja e så JÄVLA GLAD för din skull Natta:D Sitter här med världens fetaste leende och tycker bara ni är såå SÖTA:D! Hihihi

2009-04-28 @ 00:45:22
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0