sommmmmaR!

Heeej ;D
Längesen jag skrev, men har som sagt flyttat och hållt på.
Och bredbandet blir inte inkopplat förrän på torsdag! :(

Jag har väl inte gjort så mycket  som ni andra inte kan ha gjort.

I fredags så var jag bara hemma :)
Lördagen bestod av grillning hemma hos Emmy Mycket trevligt.
Sedan skulle alla t, och jag som inte skulle ut gick endå ut :P
Blev iaf Slagt och det var mycket trevligt. (Y).

Har inte så mkt att skriva hahaha :D

Sov iaf första natten i min lägenhet igår.
Sofie sov även där hos mig, mysigt.
Sen gick vi upp och gjorde oss i ordning och åkte hem till sofie och lagade lite köttfärässås och pasta.
Gott som fan var det, åt sjuktligt mycket.

Nu duschar sofiie, sen ska vi köra hem till mig och mysa..

Pussss<3



Min sofie <3


En gammal bild på mig. :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åhhh justdeeet!

Glömde att ja fått det av dig men nu minns jag:-D :-D

Ska GENAST ändra det!<3<3

2009-04-07 @ 00:16:41
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/
Postat av: Jacke

Saknar dig med.. ses en dag snart?

2009-04-09 @ 09:02:40
URL: http://jackelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0