Sjunka lågt kan man ju göra^^

Om man inte har ngt bättre för sig^^
Cooolt som fan!

Jag vet fortfarande inte om jag ska ta åt mig av vad du skriver eller ej.
Jag antar att du menar mig, och ja jag läser din blogg, thats me!
Ill cant have enough eller vad man nu ska säga.

Kom iaf nyss hem.
älskling skulle iväg och träna, och jag gick hem en runda till mor och far.
Åt mat där, sen somnade jag dirr i soffaN, den är makalös/katastrof somnar direkt där ju.
Efter att älskling träna hämtade han mig hos mammsi och pappsi och niclas hämtade oss på parkeringen vi åkte hem till mig och nu sitter vi bara här.
Jag sitter vid datorn och de sitter och tittar på teve.

Pratade med Emmy innan, Vi ska antagligen grilla här på lördag! ;)
Sen Blir det utgång för min del iaf. W000hooO!

Nej nu ska jag vara social.
Sofie kommer också snauurt hit <3
Hon har dessutom sytt en teeesha till mig ;) Grr!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emmy

ja för griiilla ska vi:D men vet inte om ja ska ha en nykter helg denna helgen..ÄH vi får se;D

2009-04-24 @ 00:04:42
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får ta åt dig hur mycket du vill..

2009-04-24 @ 00:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0