Oboy, vilket vackert väder

Det har varit idag, helt underbart!
Satte på mig klänning och en kofta, mys!

Ja vad har då hänt idag?

Vaknade av att chefen ringde mig som sagt.
Fick jobb hela helgen =/ Både bra och dåligt.
Slipper att bara sitta hemma och feta mig :P

Vid ett kom Mattias hit och mös lite... Sen begav vi oss tillsammans mot mamma.
Skönt och gå faktiskt, och jag trodde det skulle ta längre tid.
Så ska absolut fortsätta med att gå dit, förutom när det regnar.
Sen stack han och tränade och nu kom jag nyss hem.
Väntar på att han ska sluta och skicka sms och förmodligen komma hit! :)

Sen imorgon ska jag upp 6 för att jobba.

NU börjar det nya programmet på teve me Carlonia gynning, får inte missa det!

Så vi hörs sen... Puss kram <3



Jag och Emmy <3
Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0