Jag hann inte ;)

Hann verkligen inte uppdatera idag.
Har varit igång typ hela dagen och mysigt har det varit.
Vaknade med älskling, åt god frukost samtidigt som han lirade tv-spel.

Raooowr!

Sen gjorde vi vid oss och stack hem till honom och skulle se efter hans syster Sara tills hans mor kom hem.
Vi lekte ute på gården, PJET :P haha, och stod på händer och skit, och jag spöade skiten ur älskling. :)

Sen stack jag och älskling och sara ner till "byn" Älskling skulle tippa och jag och sara skulle handla läsk.
Sen Köpte vi med oss pizza hem och käkade hos mor och far. GOTT!

Sen följde jag Sara hem och det var dags för MFF-Gävle.
MFF suger röv som fan!
Sen varre ju såklart MANCHESTER UNITED MY LOVE <3
DÅ var det ju helt annat än kasst, (de vann med 1-0 för er som bryr er.) 

Pappa körde oss hem och nu ska vi se en film så vi hörs imorgon ;)

Imorgon blirre även systembolaget sen iväg och köpa en grill ;)
För vi ska griiiiiillllllla MUUUUUUUUUUUUUMS!

Puss och kram ses på stauuN!



WOOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0