tjena!

JAg orka rinte skriva alls mycket idag.
HAr varit jävla kass på att skriva här nu.
För jag hinner inte med.
måste bara berätta en sak :D
jag har träffat honom!!!!!!!!!!!!
En kille jag pratar med i åtta på internet, jag åkte hem till honom i fredags!
och det var alldeles underbart! TRO MIG!
han avr precis som jag ahde tänkt mig fast han var lite kortare än jag trodde :D
men det är så jävla sött endå så i do not care MUMS!
sov iaf hos honom, eller ja sov och sov det blev inte ås mkt sovande för jag kunde inte sova, och där var folk hela natten typ, nästa dag tog jag tåget hem, men ska iaf upp till honom på torsdag igen :D HIHIH!

ni ska få en bild på honom :D
förövrigt så mår jag skitbra, längtar tills jag flyttar dock 1 oktober men det går snabbt.
lägeg rint elit ebra musik också! :D
Puss <3

UNDERBAR!

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!

MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0