take it back !

Tjenixen :D
Nu sitter jag uppe i hörby igen :D
trivs så bra här :)

Var dock i malmö innan gick lite i stan, käkade whopper meal MUMS !
följdemed farmor när hon handlade skor.
Jag var även på arbetsförmedlingen, ska tillbaka till nästa månad ^^
buuh! GE MIG ETT JOBB ?

Sen stack jag hem till mormor, där malin sedan kom och hämtade mig, vi körde upp till hörby, där det sedan kom finfint besök....Kusinerna :)

SEN var det dags för mat igen, och det beställde vi OMG vad gott.
Fläskfilé Oskar ! ;D finns det ngt bättre ? NEJ!

nu har jag nyss sett Idol och det är lika underhållande varje gång.
HHAHAHHAHAHAHA dem tio dem hade plockat in, så kom hon blonda tjejen som sjöng, tror det var "beautiful" med christina aguilera,man märkte direkt att tjejen i juryn inte diggade henne, säkerligen för att hon var blond och hennes ex tyckte om henne ^^ roligaste idag iaf, love biiatches.

imorogn vet jag inte vad som händer än?
vi får väl se om det bjuds på party :D

lite bilder slänger jag in från idag :D Puss på er!
även skorna jag har fått som jag lovat ni ska få bild på! :D

  super snygga

 kusin och jag <3
 såhär hade jag min frilla :D
 höhö,   herrå ses imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0