FREDAG <3

Hej,
Allt är bra !
Var och fikade med Tina idag <3
Sjukt längesen jag träffade henne, nästan et tår fan, förutom den lilla stunden vi stötte på varann på malmö festivalen.Ritkigt underbrat var det, har verkligen saknat henne , vi var som pussel innan fan ;D <3

IKväll skulle väl killarna lira Poker, ska väl hem till ngn av dem, vem det nu är som vi sk avara hos.
Har dock ingen sprit :( Och är fattig som fan, LÖNING PÅ TORSDAG! WIie !
MEn eftersom Friberg är så jävla rik och alltid ha rpengar så blir han utnyttjad ;( haha !
Jag älskar dig bäästis <3

Emmy jobbar ikväll ska väl till hennes jobb och snylta också haha !
Jag är makalös!
Men det ska bli ändring på det från och med den 1e, ingen shopping eller jo, lite (A)

Nu sitter jag och lyssnar på världens skönaste låtar :D
jag fått av friberg en låt, och emmy en låt (A)

Emmy - Aint no party like an alcoholic party ! WIiiie !
Friberg - get freeky. (L)

SJUKT SOFTA ! LYSSNA PÅ DEM!

NU ska jag göra vid mig :)
Foton kommer imorogn om jag lyckas ta några idag ;)

Puss på er <3

Förra helgen!
Dagen efter förra helgen ngn gång ;P
Söndagen då vi käkade på svågertorp ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0