barnvakt

Heej.
Allting är bra, hoppas allt är bra med er också.
Har inte hunnit skriva idag för när jag vaknade hämtade Emmy mig direkt och vi åkte till Burlöv och simmade,
DUKTIGA var vi :D
Sen stack jag hem åt lite, sen tog jag bussen till Hörby där jag skulle hämta busungarna på dagis.
Sen stack vi hem och jag lagade mat till dem, sen deckade dem i stort sett ;D

Nu kom malin nyss hem och vi ska sätta oss och titta på american Idol :D det är soft.
Heja hasselhoff ! höhö
Imorgon kommer lönen och vem om inte jag blir gladare ? :P
Nej ska spara faktiskt, till lägenheten som vi flyttar till om 10 dagar!!!!

nu ska jag kolla idol! Puss på er!

Såhär luffig/lärig såg jag ut igåår ;O

såhär ser jag ut när jag hejar pÅ SVERIGE !


såhär glada var barnen när jag kom och hämtade dem ;P
Dessutom så hade Sophie slått in ett paket till mig :) ( En teckning som hon ritat) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0