till Sooooffan!

Soffan är min bästa vän.
När jag kommer hem full så blir den min bästa vän.
När jag inte orkat städa och har sängen full med kläder är soffan min bäste vän.
Är mitt rum ovanligt mörkt och för konstiga ljud är soffan min bästa vän.
Vill någon låna min säng, är soffan fortf min bästa vän

JAG ÄLSKAR SOFFAN! ska nog fria.

nog om soffan men endå inte.
Jag ska ut och hoppa i den nu och sedan dra ett täcke över mig för att sedan kunna somna till teven ;D
finns heller inget bätre än de ;P

Emmy som jag ska flytta ihop med min SAMBO höhöhöhööhöhöh
jag kollade innan hur vår bebis hade sett ut. Skitful om jag själv får säga det, men hon tyckte den var fin!
Take a look!
Hörs imorgon då jag ska tvätta 13.00 ;( ska ta massa foton haha!

Min och emmys bebiiis :D

såhär brukar jag göra när jag tvättar, för att piffa upp det lite ;D

fyfan va dmobbad jag är insåg jag nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0