Tack Sanna & Johan <3

Igår var jag på Maskerad fest Hos sanna och Johan.
Det var helt jävla underbart!
Allt var så perfekt förutom när jag ramlade utanför, gjorde hål i mina strumpbyxor och skrapade upp mitt knä  ;(
BLÄ!
Anna var också helt underbar igår, tack <3
Efter festen stack jag och Anna till slagthuset as ususal jajajajjaaj för min del iaf.
Vi stack dit i maskeradoutfiten ;P haha!
TJEJER kom fram och sa att jag var skitsexig och att det va rmodigt att gå ut så och blabla.
Men sjukt kul att höra det från tjejer faktiskt (:  STORT +  !

Idag blirre inflyttningsfest hos mig och Emmy.
Så jag borde gå och städa nu och göra vid mig.

<3
Har bara en bild för min mobil vägrar överföra till datorn ;(

Skitskabbig bild men dem andra kommer sen :)


Kommentarer
Postat av: sannixen

Tack själv gumman för att du ville komma :D hade skit skoj :D kramis

2008-10-25 @ 22:18:44
URL: http://sannixen.blogg.se/
Postat av: diana

Du var jätte fin på detta foto..blev ju bra med allt..puss

2008-11-03 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0