Tack <3

Emmy, För att du alltid finns där. <3

JAG finns..
Om du har en hemlighet att berätta kan vi prata hela dagen.
Om dina drömmar någon gång verkar omöjliga ska jag rycka dig i kragen.
Om du inte en enda chans ser, finns jag där tills du ler
Och om nån skulle krossa ditt hjärta skulle jag vara där tills du inte längre kände någon smärta när allt gått fel,
när du inte orkar mer när du behöver en vän...så finns jag här!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom nyss hem..
Varit på bingo (:
vann INTE ett enda skit  ;(

Fick sms av Emmy, att hon handlat lite godis, och om vi skulle se en film när hon kom hem.
Så det blir väl så, dock inget godis för min del, och det blir givetvis snark framför filmen zZZzz ^^ :D

Fick inflyttningspresten av mamma och pappa också idag, em MIKROVÅGSUGN (Y)
det behövde vi (; Ska värma lite mat nu faktiskt, lite foton kommer nu också (:
Puss på er <3

Har försökt att lägga upp bilder nu i en halvtimme, jävkla skit! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0